THs hemliga drömmar och önskningar - Bravo 2005

Tokio Hotel

Deras hemliga önskningar och drömmar


Psssst! Bravo vet saker om Tokio Hotel! Bill, Tom, Gustav och Georg har berättat för oss vad de verkligen önskar sig...


Bill (16), Tom (16), Gustav (17) och Georg (18) sitter avslappnat på den röda soffan i Planet Roc Recording Studio i Berlin. Deras ansikten strålar. Och det är inte konstigt: "Durch den Monsun" är en jättehit och nu håller de äntligen sin första skiva "Schrei" i handen. "Vår största dröm har blivit sann", säger Bill med ett stort leende. Vad Bravo vill veta av honom och de andra killarna är: Vad drömmer man om när ens högsta önskan redan har slagit in?


BRAVO: Vad är er andra största önskan?

Gustav: Vi har alla densamma: en konsert i Tokyo.

Bill: Ja, det är en så häftig stad.

Tom: Att spela live där vore helt Hammer (fantastiskt).


BRAVO: På tal om Hammer, Tom, en sån skulle du gärna också vilja ha som bil, eller?

Tom: Ja precis, en Hummer (uttalas Hammer) skulle jag gärna vilja ha i mitt garage.

Gustav: Och jag en Ford G40.

Bill: Jag bryr mig inte om bilar. Jag vill helt enkelt vara framgångsrik på att göra musik och genom BRAVO-aktionen hitta min stora kärlek.

Georg: Och jag skulle gärna ha en öde ö med ett palmhus.


BRAVO: Vad önskade ni er när ni var små?

Georg: Jag ville bli kung (skrattar). Det har ju nästan slagit in.

Bill: Jag ville få vara i BRAVO som sångare...

Tom: Jag ville bli cowboy. Jag klädde alltid ut mig som det på karnevalerna.

Bill: Oh, ja, jag ville alltid vara häxa. Jag är ju också väldigt skrockfull.

Tom: Du är också en liten häxa!

Bill: I så fall en häxmästare!

Gustav: Vad ni hittar på! Jag ville alltid få stå på scen med Phil Collins.


BRAVO: Vad skulle ni ändra på hos er själva, om ni kunde önska det?

Georg: Mina utstående öron. Och jag skulle gärna vara punktligare.

Tom: Och jag skulle gärna ha mer tålamod. Jag blir rätt snabbt irriterad.

Bill: Jag är väldigt egoistisk. Det skulle vara bättre om jag inte alltid tänkte först och främst på mig själv.

Gustav: Jag blir ganska snabbt arg. Det vore bra om jag kunde bli lite mer avslappnad.


BRAVO: Vad önskar ni hos de andra?

Georg: Gustav skulle inte boxas när vi retas med honom.

Gustav: Och Bill skulle inte vara en sån liten diva jämt. Tom skulle också sluta med sitt machosätt.

Tom: Haha. Jag önskar att Georg skulle lära sig köra bil ordentligt.


BRAVO: Vad önskar ni er för er karriär?

Bill: Att fylla en arena - helst nya Allianz Arena i München.


BRAVO: Vad är ni rädda för?

Gustav: Att få riktigt på käften. Jag är verkligen skraj för att få stryk av en 13-deklassare.

Tom: Jag är rädd för att jag någon gång skulle bli riktigt osams med Bill. Det skulle vara det värsta för mig.

Georg: Jag har en märkvärdig rädsla för att jag skulle förlora en hand i en olycka, så att jag aldrig mer skulle kunna hålla på med musik.

Bill: Jag är rädd för djur och natur. Skalbaggar, spindlar iiihh!


BRAVO: Drömmer ni om fler framgångar?

Georg: Först måste vi få leva ut vår dröm i lugn och ro. Den har ju precis börjat.



Tack till Kaa @THF som hittade scansen!
Översatt till svenska av oss på THIM.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0