Tokio Hotel's engelska version släpps 26 Juni

"Enligt denna sida kommer TH's engelska version av de nya albumet släppas den 26:e Juni.
Såklart är inget bekräftat än och jag tror nog vi skulle fått reda på datumet före denna sida ifall det är sant 8D
Det står även att den nya singeln kommer ut de närmaste veckorna och att vi ska hålla ögona öppna
på deras officiella hemsida. Duh! Det vet vi ju redan, dessutom får vi ett mejl om info när det gäller den nya singeln."´
Citerat Elina. Tack för info!
Postat av: Erica

Mm, jag blev lite fundersam jag också när det gäller datumet. Det känns inte trovärdigt. Jag tror att det kommer att komma upp på TH:s officiella sida när datumet är satt.

Publicerad: 2009-03-26 Kl: 20:30:50
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: IDA

Men de sa ju att både det tyska och engelska skulle släppas på samma dag?

Publicerad: 2009-03-28 Kl: 04:22:08
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0