Mellan åtta ögon - Bravo 2006

Mellan åtta ögon. Giftermål+barn?
Allt om deras framtidsplaner.

Tusentals fans älskar Tokio Hotel. De skriver passionerade brev och drömmer om att vara tillsammans med killarna. På många plakat står "Gift dig med mig" och "Vill du ha barn med mig". Bill (16), Tom (16), Gustav (17) och Georg (19) berättar exklusivt för BRAVO hur de själva föreställer sig sin privata framtid.

BRAVO: Helt ärligt: kan ni tänka er att gifta er någon gång?
TOM: Det har jag svårt att föreställa mig. Giftermål känns ganska småborgerligt. Om det finns riktig kärlek? Det vet jag inte.
BILL: Jag tror i alla fall det.
TOM: Jag vet inte riktigt. Visst, att vara tillsammans länge med en tjej. Men för alltid? Fast det finns ju folk som blir ihop när de är 16 och som håller ihop tills de dör.
BILL: Jag tror att det finns äkta kärlek. Men jag har tyvärr inte hittat henne ännu.
GEORG: Alltså jag vill gifta mig - senare någon gång. Å ena sida är det synd att man då måste begränsa sig till bara en kvinna - därför skulle jag vilja lära känna henne senare. Men å andra sidan är det vackert. När det finns en enda, den perfekta, då förstår man säkert varandra väldigt bra.
TOM: Vid den tanken, att två människor är tillsammans hela tiden, får jag blandade känslor. Och alltid förstå varandra perfekt, vilka gör det? Då och då bråkar man i ett förhållande. Jag skulle tidigast binda mig vid 60! (skrattar)
GUSTAV: Just nu kan jag inte riktigt föreställa mig ett giftermål.
BILL: Jag skulle bara gifta mig om bröllopet är jättecoolt...

BRAVO: Vad menar du med coolt?
BILL: Svartröda bröllopskläder, svart smink. Att inte allt är så högtidligt. Och ingen fånigt tjusig musik och så.

BRAVO: Och hur är det med barn?
GEORG: Jag skulle gärna vilja ha två. Först en pojke, sedan en flicka.
BILL: Jag kan inte riktigt föreställa mig barn just nu.
TOM: Inte jag heller. Då kan man ju inte festa längre. (flinar)
BILL: Men Georg kan jag föreställa mig byta blöjor. Och hur de små dreglar ner honom. (alla skrattar)
TOM: Ja, de skriker hela dagen. Och man har ju sett på "Super nanny" hur illa barn uppför sig...
GEORG: Det beror ju på hur man uppfostrar dem.
TOM: Barn skulle vara äldre vid födseln. För övrigt skulle Georg göra sig bra som förare av en familjebil! (flinar)
GEORG: Dumheter. Jag kör verkligen ingen pappa-bil. Jag har en fet sportbil... (skrattar)

Bildtexter:
Bill: Om jag gifter mig, måste bröllopet vara riktigt coolt. Och jag skulle låta tatuera in vigselringen.
Georg: När jag blir 30 eller 40 år gammal, vill jag gärna ha barn. Först en pojke och sen en flicka.
Tom: Jag är inte säker på att det verkligen finns äkta kärlek.
Gustav: Just nu kan jag inte riktigt föreställa mig ett giftermål.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0