Ny singel i juli, skivan släpps i september

Så här stod det om den nya skivan i senaste numret av Bravo:

Nästa dag gick Tokio Hotel tillbaka in i studion igen. De arbetar med det nya albumet (som släpps i september, första singeln släpps troligtvis i slutet av juli). Producent David Jost till Bravo: "Vi har redan 17 låtar klara - jag tror att vi i slutändan kommer att komma upp i 25 stycken. Vi har SÅÅÅ mycket fantastiskt material - jag vet inte hur vi ska få med allt." Fansen kommer att bli nöjda.

Hemligt
Så låter de nya sångerna.
Psst! I september kommer äntligen det efterlängtade albumet från Tokio Hotel. Bravo var de första att få lyssna på de helt nya låtarna. En megahemlig förpremiär. Ingenting kommer att avslöjas. BRAVOs chefredaktör Tom Junkersdorf: "Jag kan bara säga - wow, vilket fantastiskt sound! Så mycket kraft, så nytt och så internationellt och oväntat annorlunda. Det har inget med "Durch den Monsun" att göra. Jag är helt förvånad över hur bandet har utvecklats musikaliskt och över deras mod!"
Källa: Bravo
Översättning till svenska av oss på THIM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0