Rent a Pocher, Halloween - 31 Okt. '05

En klassiker som aldrig dör ut!


 

svensk översättning av oss @ tokiohotelismusic.blogg.se


Posher:
  ...och när jag får den känslan, försöker jag slå emot den, men den är starkare än mig.
Tjej:  Lyssna, jag kommer hitta tillbaka till min bil, det är ingen fara.

Posher:  Och när jag får den känslan, vill jag bara... dansa!

(Tokio Hotel spelar Schrei, Posher börjar dansa till musiken, tjejen börjar skrika)

Posher: Så du blir lite rädd i alla fall, va?
Tjej: Skit snack, det är Tokio Hotel, alla kvinnor reagerar så när de ser dem. (fortsätter skrika)
Posher: Ok, det låter logiskt.
Bill: Sluta, vänta... grabben, du skämmer ut dig själv. Vill du inte dansa någon annan stans?
Tom: Lyssna, jag respekterar det du gör. Men du kan inte sjunga, du kan inte dansa - inte för att nämna ditt utseende. Lyssna, det finns en övergiven parkerings plats där borta som ingen vet om. Jag rekomenderar att du går dit och övar. Det är bättre för dig och bättre för oss också...
Posher: Vänta, du måste skoja med mig.
Tom: Nej, inte alls. Försvinn.
Posher: Är du seriös?
Tom: Ja, verkligen. Parkerings platsen är där borta.
Tjej: Oli, du hörde pojkarna, försvinn härifrån nu... oh nej, nu börjar det igen. Hey killar, jag vet detta från TV, han förvandlas till Kevin.
Posher: Jag vill dansa! Jag vill dansa!
(Gustav slår honom)
Gustav: Den killen är irriterande!
Tjej: (slår Oli): Idiot! ... Oh killar, snälla, spela för mig en gång till!
Tom: på ett vilkor att vi får spela PÅ DIG sen.
Tjej: Spela bara!
(hon vaknar från sin dröm, skrikande)
Posher: Är du okej? Älskling, det var bara en dröm.
Tjej: Oli...
Posher: Kom igen, vi går.

Ladda hem videon här

Screencaps


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0