This must come to an end.

Detta inlägget kommer säkert göra så att några läsare försvinner, men det är verkligen det sista jag tänker på just nu. Jag ska ändå försöka sprida denna bloggen, och posta mer vettig information. Finns nog folk som uppskattar det ändå.

Jag, och vi andra här på THIM, ska sluta lägga upp stalker bilder/videos. Vi stödjer ju de "fansen" (de som campar utanför deras studio) på något vis, det blir ju så? Om vi sprider bilderna, och deras bloggar står skrivet på bilderna, så söker folk på deras bloggar för att få reda på mer. Vi (läs: de flesta) säger ju att det är förjäkligt med de här bilderna som bara strömmar in, men ändå så vill man bara se mer, mer och mer. Killarna är inne i studion och jobbar deras arsle av för att det nya albumet ska bli klart så snabbt som möjligt. Men, hur fan ska det gå till? När en massa fans står och campar utanför deras studio för att få en liten ynka bild av Tom's eller Bill's hår. Folk verka bry sig mer om deras hår, än det (förhoppningsvis) kommande albumet. Har Tom färgat håret svart? Försöker de likna varandra nu? Who gives a shit! De är tvillingar, låt de göra vad de vill (okej, alla får yttra sig angående deras frisyr, not my problem) men alla dessa nyfikna frågor gör så att fler fans åker dit, och tränger sig in i killarnas privata liv, tyvärr.

Så, härmed så raderar vi kategorin där alla stalker bilder/videos finns. Och istället så kommer snart en TH shop och annat vettigt upp på bloggen. Där vi stödjer killarna.

Och ni får verkligen ursäkta mig om texten låter stötande mot någon, det är verkligen inte meningen isåfall. För när man är upprörd/arg så bara skriver man ner saker direkt utan att kanske tänka att någon tar åt sig osv.

/Leonita, och dem andra på TokioHotelisMusic.blogg.se
Postat av: Johanna

Tycker ni gör helt rätt! Alla stalkerbilder/filmer är precis lika illa som ljudklippet men Tom och någon som påstår sig vara ett fan. Nä, lägg ner alla stalkeralster :D

Publicerad: 2009-04-13 Kl: 14:06:38
URL: http://kuroi.blogg.se/
Postat av: Sofia Vienna

det tycker jag är jätte bra. jag har faktiskt funderat på det. dessa bilder är bara hemska, och jag hatar att jag tittar på dom och kommenterar det. Men jag tycker ni gör helt rätt!

Publicerad: 2009-04-13 Kl: 15:44:04
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jätte bra faktiskt! fastän jag har kommenterat typ en bild här i er blogg så tycker jag ändå att det är fel med sådana bilder. de måste ju ha ett privatliv. Om vi vill veta hur deras hår ser ut så får vi de snart när deras skiva är klar!

Publicerad: 2009-04-13 Kl: 16:41:29
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
Postat av: Hanna

Helt rätt tycker jag!

Klart att man är nyfiken själv och så men nu har det ju gått för långt med alla fans som campar utanför, alltså ge er? Ge dem lite privasy!



Eran blogg är super bra! Man läser ju för att få faktan och informationen..

Alltid stödjer vi killarna i tokio hotel!

Publicerad: 2009-04-13 Kl: 17:22:05
URL: http://einsamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0