Flickvän sökes! - Bravo 2005

GEORG
Först tittar jag på hennes rumpa!

BRAVO: Har du verkligen inte haft ett längre förhållande?
Georg: Nej, har aldrig klarat det längre än en månad. På något sätt har jag ingen tur med tjejer. Jag får ständigt korgen...

BRAVO: Varför är det så?
Georg: Inte en aning. Kanske för att jag är så blyg. När jag är förälskad blir jag som förlamad!

BRAVO: Vad för tjej ska skriva till dig?
Georg: Jag måste förstå mig på henne, som med en kompis. Utseendemässigt ska hon se ut som Kelly Clarkson - jag tycker hon är fantastisk.

BRAVO: Vad för kort ska dina fans skicka?
Georg: Kanske något taget bakifrån (skrattar). Jag tittar nämligen först på rumpan på tjejer!

TOM
Min flickvän måste absolut vara trogen!

BRAVO: Du är väl den mest erfarne här när det gäller tjejer...
Tom: Ja, jag har redan haft flera fasta flickvänner, en var jag ihop med i två år. Det var dock inte så kul.

BRAVO: Varför inte?
Tom: Eftersom hon var otrogen mot mig. Därför måste min nästa flickvän vara absolut trogen!

BRAVO: Hur ska hon se ut?
Tom: Helst ska hon se ut som Olsentvillingarna. Allt är fint på dem: ögon, näsa, hår.

BRAVO: Och klädmässigt?
Tom: Jag gillar när tjejer har höga klackar och korta kjolar.

BRAVO: Och vad gillar du inte på en tjej?
Tom: Om hon är längre än mig (han är 1,75 m, red. Anm.).

BILL
Hon måste vara rolig och spontan!

BRAVO: Vad är viktigt hos din nästa flickvän?
Bill: Att hon har förståelse får att musiken alltid kommer i första hand för mig. Min senaste tjej lämnade mig för att jag hade så lite tid för henne!

BRAVO: Hur ska din flickvän vara?
Bill: I alla fall spontan och rolig! För övrigt gillar Tom och jag alltid samma tjejer. Men vi bråkar aldrig om dem. Vi låter henne välja.

BRAVO: Vad avtänder dig?
Bill: Bomullstrosor, håriga ben och avbitna naglar. Tidigare gjorde jag också det, och slutade först när jag började måla naglarna.

GUSTAV
Jag gillar toppar som visar magen!

BRAVO: Varför är du egentligen singel?
Gustav: Jag hade en flickvän, men för två månader sedan gjorde vi slut. Nu är jag mogen för ett nytt...

BRAVO: Hur ska hon vara?
Gustav: Hon ska helt enkelt vara snäll och trevlig. Hårfärgen spelar ingen roll. Men på sommaren ska hon i alla fall ha top som visar magen!

BRAVO: Vad tittar du på först hos tjejer?
Gustav: På ansiktet och ögonen. Jag älskar ögon!

BRAVO: Har det blivit lättare för dig att lära känna tjejer?
Gustav: På våra konserter finns det många väldigt söta tjejer. Men jag har inte riktigt lärt känna någon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0