Kaos vid första kyssen - Bravo nr 7, 2007

Kaos under den första kyssen!
Hur står det till med killarna i Tokio Hotel? Och hur står det till med kärleken? Vilka flirtknep har de? I YEAH! avslöjar Bill, Tom, Gustav och Georg alla sina kärlekshemligheter...


Jippi! TH är tillbaka i Tyskland! Den nya singeln "An deiner Seite (ich bin da)" finns ute i affärerna - och den 4:e november spelar de äntligen en konsert igen för de inhemska fansen i Essen. Och ännu en god nyhet: Killarna är fortfarande singlar! Men vem har egentligen chans på killarna?
I YEAH! berättar de alla sina kärlekshemligheter.

YEAH!: Ni har många kvinnliga fans! Vad har ni för flirtknep?
TOM: När jag ser en snygg tjej försöker jag få ögonkontakt med henne. Bara så att hon märker att jag är intresserad av henne. Sen väntar jag på att hon ska ta första steget. Om hon inte vågar, så pratar jag med henne. Jag kommer alltid på något!
GEORG: Jag är ganska blyg och vill hellre att tjejen tar första steget.
GUSTAV: När man ser en tjej till exempel på busshållsplatsen kan man helt enkelt hälsa. Eller fråga "Hur är läget? Hur har du haft det i dag?" För mig har det ännu inte klickat ännu, men jag tror fortfarande på det. (Skrattar).
BILL: Jag har egentligen inget speciellt knep. Men jag skulle inte vissla eller så. Hellre ge henne en drink.

YEAH!: Har ni några raggningsrepliker på lager?
GUSTAV: Jag tycker inte om raggningsrepliker alls! Som "Din pappa är en tjuv. Han har stulit himmelens stjärnor och gjort dina ögon", är bara så dåligt!
BILL: Tjejer gillar inte sånt. Det är bättre att säga något från hjärtat!

YEAH!: Har ni varit med om något pinsamt när ni flirtat?
GUSTAV: Jag skrev ett brev till en tjej - med mitt telefonnummer i - och la det i hennes brevlåda. På eftermiddagen ringde min telefon, och det var hennes pojkvän...

YEAH!: Hur många flickvänner har ni haft?
BILL: Jag har haft ett längre förhållande, som varade i ett och ett halvt år. Och flera som varade i över ett par veckor...
GUSTAV: Jag har bara haft två flickvänner. Men med båda var jag bara tillsammans med ett kort tag.
TOM: Jag har redan haft flera flickvänner. De flesta varade i två till tre månader. Och jag hade ett tvåårigt förhållande...

YEAH!: Varför tog det slut?
BILL: Tjejen var otrogen!
GEORG: Och jag kom på det. Jag pratade med henne och sa det sedan till honom. Han blev riktigt förvånad!
TOM: Ja och då gjorde jag slut direkt. Otrohet tycker jag är riktigt dumt. Jag tycker att det var jättedumt att hon inte hade gjorde slut, innan hon var med andra. Hon skulle hellre ringt och sagt "Du, hör på, det finns en annan...!"
BILL: Men jag tycker att det är väldigt svårt att göra slut...

YEAH!: Hur gjorde du det med dina flickvänner?
BILL: Vi bestämde oss båda för det. Vi ville inte mer. Jag hade redan börjat göra mycket musik och hade ingen tid för min flickvän. Musiken kommer alltid först och det är ofta svårt för en tjej...

YEAH!: Så nu är ni alla singlar?
GEORG: Precis!

YEAH!: När fick ni eran första kyss?
BILL: Tom och jag var nio år- det var med samma tjej, på samma dag. Först Tom och sen jag. Komiskt nog var det i ett tält. Vi är riktigt stadsbor och tycker att naturen är äcklig. Vi sitter hellre framför TV:n hela dagen, och att tälta tycker vi egentligen är förfärligt! Och sen hände något sånt här. Det var totalt kaos...

YEAH!: Hur var kyssen då?
TOM: Vi tyckte båds att den var hemsk! Vi träffade henne aldrig igen.
GUSTAV: Jag fick min första kyss för två år sedan. Det var med min första flickvän, och den var härlig!

GEORG: Jag prövade på att kyssas redan i Kindergarten. Vid den första riktiga tungkyssen var jag tio år.

YEAH!: Och första gången?
BILL: Det säger jag inte...
TOM: Jag har redan gjort det. Jag var 13 år då och det var hemskt! Jag hade förväntat mig mer. Det var långtråkigt och konstigt. Men jag är inte heller den romantiska typen...

YEAH!: Hur ska en tjej vara, för att falla er i smaken?
GUSTAV: Hårfärgen spelar ingen roll för mig, men jag gillar när tjejer bär toppar som visar magen.
TOM: Jag med! Och skor med hög klack och korta kjolar. Och när bh:n sticker fram i urringningen!
BILL: Jag tycker om när bikinin lyser igenom tröjan. Tom och jag gillar alltid samma tjejer. Vi har ofta varit förälskade i samma tjej! Men vi blir inte osams: Vi låter tjejerna välja, och förloraren måste acceptera detta.

YEAH!: Vad gillar ni inte hos tjejer?
TOM: När de är för långa. Vi gillar egentligen alla tjejer, som är mindre än oss!
BILL: Vad jag överhuvudtaget inte gillar är riktiga mormorstrosor i bomull! (Skrattar).

YEAH!: Vad tittar ni först på hos tjejer?
BILL: På händerna! Det finns inget värre än när tjejer biter på naglarna! Jag har själv bitit på naglarna under en längre tid. Men jag har slutat
med det nu, eftersom jag numera målar dom.

GEORG: Jag tittar först på baksidan, sen på ansiktet och sen på brösten. (Skrattar).
TOM: Jag älskar vackra ögon!


Postat av: Kaa

jag älskar verkligen den här intervjun. och Toms "långtråkigt och konstigt"? Konstigt kan jag förstå... men långtråkigt? Hade väldigt gärna hört honom vidare utveckla detta :lol:

Publicerad: 2009-06-09 Kl: 10:42:13
Postat av: Tokio Hotel is music SVARAR

Det var väl ingen känslor alls inblandade i så fall, eller också var det en väldigt lång kyss. :-)



Tror att det där med den otrogna flickvännen förklarar en hel del av hans inställning till tjerer, och att han envisas med att säga att han inte tror på äkta kärlek.

Publicerad: 2009-06-10 Kl: 12:48:05
URL: http://tokiohotelismusic.bloss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0