Nu talar Chantelle Paige ut - BILD 2009-06-04

Hur började detta mellan Tokio Hotel gitarristen Tom Kaulitz (19) och den vackra amerikanska sångerskan Chantelle (21)från hip-hop bandet "Flipsyde"?
De två tillbringade natten i en hotellbar i Los Angeles där de för varje drink kom varandra närmare, utbyte ömhetsbetygelser. Nu berättar Chantelle om hur hon träffade Tom, och vad hon tycker om honom.

"Jag satt med några vänner i hotellbaren, när Tom plötsligt kom dit. Strax satt vi bredvid varandra och började omedelbart prata med varandra. Resten av kvällen satt vi i ett hörn för oss själva. "

Vad tycker du om Tom?
Chantelle: "Jag tycker Tom är söt, egentligen är han min drömkille. Men mina vänner har varnat mig för honom."

Vad varnade de för?
Chantelle: "När det gäller flickor har Tom ett ganska dåligt rykte. Jag har fått höra att Tom släpar hem nya tjejer varje helg. Jag kan inte tänka mig att en kille som Tom från en dag till en annan blir monogam. Men om Tom inte var en sådan Casanova skulle jag verkligen kunna bli kär i honom. "

Du skulle kanske kunna få honom att ändra sitt beteende?
Chantelle: "Många flickor, däribland jag, har den romantiska förhoppningen att en kille som har en ny tjej varje dag skall kunna ändra sig över en nat. Men det är mestadels bara ett önsketänkande. Men jag hade ändå väldigt roligt med Tom i hotellbaren."

Och vad som hände då ni lämnat hotellbaren?
Chantelle (rodnar): "Vi har kramades och tog farväl, Men på grund av hans rykte kommer nog ingen att tro mig."

Källa
Tack till Kaa för översättning till svenska!

Kommentar: Detta verkar lite oproffsigt av Chantelle. Tror hon verkligen på ryktet om att Tom skulle vara en sån kvinnojägare? Kul i alla fall att de verkade ha trevligt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0