Stalkers skriker på Tom

Elinas blogg;

Ok, detta kommer från shannonlovesth @ THA.

"Detta var utlagt på German FC. Det verkar som om ett fan sitter utanför deras hus och Tom ignorerade dem vilket gjorde att dem blev upprörda och blev bitchiga mot honom. Då gick det för långt. Det är inspelat med en mobil (endast ljud) så det är inte så bra kvalité, men det är uppenbarligen Tom's röst."

Lyssna HÄR på videon!! De är Toms röst!!

Den engelska översättningen från videon står Vague_Fiction @ THF för.
Jag, Elina, gjorde en liten snabb svensk översättning på detta.


Fan: "Varför ger du oss bara inte din autograf, Tom?"
Tom: "Jag vill inte ge dig nånting, stick, åk hem."
Fan: "Okej, du är en stjärna...Varför kan du inte ge oss en autograf?"
Tom: "Jag är absolut inte en stjärna, stick!"
Fan: "Vad är du då?"
Tom: "Jag är ingenting."
Fan: "Varför drar du inte tillbaka, ifall du inte vill detta?"
Tom: "Va? Vem säger att ifall jag gör musik, så får du stå här. Vem sa det? Vem ger dig den rätten?"
Tom: "Jag är bara en person som också vill ha sitt privatliv."
Fan: "Jag förstår det..
Tom: "Dåså, stick!"
Fan: "Vi gör ju ingenting."
Tom: "Ni står här, och det stör mig. Dra åt helvete!"



note: according to other translations, he said "f*** off", not "beat it"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0